lördag 1 mars 2014

Jaktkritik


I går fick jag ett vykort i min brevlåda. På kortet hade en jägare (anomyn förståss) ondgjort sig på min insändare i DN (finns på min blogg 6/2). Han menade att den hade "så många sakfel att den inte var värd en debatt i DN" men ändå så gjorde sig denne jägare sig besväret att leta upp min adress och lägga kortet i brevlådan själv. Kortet hade inget frimärke vilket ju tyder på att jägaren själv burit ut kortet.
Jag tycker alltid att dylika påståenden om att jag inte kan något, inte vet något om jakt mm som jag många gånger fått under mina år som jaktkritiker skulle bemötas med fakta så att jag skulle kunna övertygas om att jag hade fel. Men det händer aldrig.
Av den anledningen fortsätter jag att hävda att det jag skriver är riktigt.

Läs hemsidan: www.jaktkritikerna.se och gå med i Fb-gruppen Jaktkritikerna. Köp gärna boken "Jaktkritik - essäer och bloggar om jaktens avarter". Finns på vår hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar