fredag 21 februari 2020

Jaktkritik

I morgon lördag (21/2-20) kommer jag att åka ner till Stockholm för att inköpa ca 30 - 40 böcker av min bok "Jaktkritik". Dessa böcker har jag tänkt att sända ut till ett antal redaktioner på tidningar och tidskrifter för att förhoppningsvis få en recension. Det kommer att bli spännande att se om tidningarna tycker att det är värt att kosta på trycksvärta för att skriva något om boken.
Boken finns redan på Bokus och Adlibris för ca 249 kr. Men köp den hellre direkt från föreningen till ett billigare pris. Skriv till christianjutvik@hotmail.com
Den eventuella vinsten kommer att gå till föreningen Jaktkritikerna men med den begränsade upplagan på 1000 ex kommer det inte att bli så många kronor till föreningen. Men jag förstår tveksamheten att ha en större upplaga i fall inte några vill köpa boken. Att ligga med en restupplaga som kanske ens går att sälja för inköpspriset klarar inte föreningen ekonomiskt. Jag är självfallet glad för att de ändå har velat satsa den summa som föreningen gjort. Det är alltså bara att hoppas att upplagen gå åt.
Kanske du som läser detta vill köpa ett ex? Kanske också att sprida ditt omdöme och rekommendation till dina vänner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar