fredag 17 november 2023

Jaktkritik

 För några bloggar sedan klagade jag på att jag aldrig-mycket sällan fick kommentarer till det jag skrev. Nu har jag fått en som glädjer mig mycket och därför publicerar jag den nu. Hoppas att du engagerar dig i Jaktkritikerna. Alla ni som tycker som kommentatorn; Ta kontakt med föreningen. Det finns en hemsida och Facebook konto.

Okänd författare

Hej Hans. Jag som följer dina skrivelse under så många år har mina synpunkter på problemet som du tog upp. Du skriver absolut klart i 100% (tom 101%...). Att du kommer till noll reaktion beror på det att du/ni kommer inte ut till andra... Ni kommer inte alls ut.... Ni finns inte alls i reklam... Ni kommer inte till skolor för att informera ungdomar om det att ni finns... Ni finns ingenstans är bara på den här sidan men i dags läge det räcker inte als. 

Ni måste finnas för att ni behövs mer än jägare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar