onsdag 8 november 2023

Jaktkritik

 Jag ser att jag tills idag har skrivit 860 inlägg på den här bloggen. När jag startade bloggen 2006 så fick jag då och då kommentarer och inlägg från en del läsare. Det är nu länge sedan. Jag har tittat efter och ser att de senaste inläggen kom 2019 alltså för fyre år sedan. Skriver jag verkligen så klart och okontroversiellt så att ingen behöver undra om det alltid är ”rätt” och ”självklart” ?

Kanske jag tar upp ämnen som är ointressanta och att jag istället borde skriva om andra viktigre delar inom jakten? Jag skulle gärna vilja höra från de få som läser min blogg då och då.

Kanske någon har läst någon av mina böcker ”Jaktkritik” (2021) eller den nyligen utkomna boken ”Människan - djuret”. Jag kan tänka mig att många har frågor, kommentarer och andra åsikter om delar i böckerna. Kanske jag har glömt delar av jakten som också borde diskuteras. Jag vore mycket tacksam om jag fick tillfälle att fördjupa och kanske grundligare förklara mina ståndpunkter.Hör alltså mycket gärna av dig.

När jag har skrivit så mycket så är det svårt att variera sig och komma med nya infallsvinklar eller kommentera nya jakthändelser eller skeenden.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar